Hem conegut la sentència que considerem tremendament injusta. No hi va haver violència i, per tant, no hi pot haver ni sedició ni rebel·lió.
Tota la nostra solidaritat a les condemandes i les seves famílies.
Les forces polítiques i socials catalanes hem de de donar una resposta unànime i transversal, i centrar-nos en la cerca de solucions polítiques efectives.
És un precedent perillós considerar fets delictius expressions legítimes de drets fonamentals com la llibertat d’expressió i de manifestació.
Demanem a les forces progressistes de tot l’Estat a aprofundir en la via del diàleg i deixar enrere solucions fallides que només han aguditzat el conflicte i caminar plegades per aconseguir la condició indispensable per desbloquejar políticament el conflicte: la llibertat dels i les preses.
Comunicat (CAT): http://encomupodem.cat/comunicat
Comunicado (CAST): http://encomupodem.cat/es/comunicat