La gent comú estem d’enhorabona! Acabem d’arrencar una nova dècada i ho hem fet 🤝 entrant a formar part del primer govern de coalició progressista de la història de la democràcia; 💰 obtenint un acord de pressupostos a la Generalitat que permet acabar amb una dècada perduda de retallades; 🔥 i signant un segon acord de pressupostos a l’Ajuntament de Barcelona amb l’oposició per lluitar contra les desigualtats i fer front a la crisi climàtica.
💜❤️ Tot plegat deixem enrere la dècada perduda de retallades, judicialització, desigualtats i beneficis per a uns pocs, per guanyar una nova dècada de diàleg, govern progressista de coalició, reforma fiscal justa i verda, i pressupostos socials i expansius.
🧱 Ara, per tant, sortim del desbloqueig dels últims anys i posem la primera pedra per a un Govern progressista també a Catalunya. Volem que aquesta onada d’esperança arribi també a Catalunya i és aquí on necessitem tota la força de la gent comú.