L’Oficina Local d’Habitatge atén 1.700 trucades durant tot l’estat d’alarma

L’Oficina Local d’Habitatge atén 1.700 trucades durant tot l’estat d’alarma

Les tres línies de telèfon que el Servei d’Habitatge, més concretament l’Oficina Local d’Habitatge, va posar en funcionament per atendre a les necessitats de la ciutadania ha rebut 1.700 trucades durant tot l’estat d’alarma.

Aquesta és la dada que s’ha donat a conèixer aquest dilluns a la Mesa pel Dret a l’Habitatge en la primera reunió després de l’estat d’alarma. De fet, el tema central de la trobada ha estat informar sobre les mesures que va prendre el servei per ajudar els rubinencs i rubinenques en qüestions relacionades amb l’habitatge i també per posar sobre la taula les problemàtiques que poden arribar a partir d’ara.

Durant el confinament, l’Oficina Local d’Habitatge ha tirat endavant un operatiu no presencial, atenent per telèfon o correu electrònic. Les consultes de la ciutadania, 1.700, han estat bàsicament sobre les línies d’ajuts per pagar el lloguer (veure notícia) i sobre les diferents moratòries (veure notícia).  A la reunió hi ha assistit entitats i grups municipals que han estat informats sobre com es donarà continuïtat a aquestes mesures. La Mesa es tornarà a reunir la segona setmana de juliol on s’abordarà el procés participatiu del Pla Local d’Habitatge, que ha de començar en breu.

Font

Deja una respuesta

Cerrar menú