Sorea revisarà les reclamacions per facturació en 10 dies

Sorea revisarà les reclamacions per facturació en 10 dies

Arran de les queixes d’alguns usuaris sobre la factura de l’aigua, l’empresa concessionària del servei a Rubí, Sorea, ha emès un comunicat al seu web explicant les diferències de facturació i un enllaç per fer-hi reclamacions.

Durant l’estat l’alarma i en les primeres fases de desconfinament, Sorea no va poder fer les lectures reals d’alguns comptadors d’aigua. Per aquest motiu, algunes factures es van fer amb una estimació de la lectura basant-se en el consum del mateix període de l’any passat.

En la majoria de casos, assegura Sorea, les estimacions eren molt ajustades a la realitat però es pot donar la circumstància que en algunes facturacions la despesa real no s’ajusta a la estimada. Per ajudar als usuaris que tinguin dubtes o reclamacions, la companyia posa a disposició de la ciutadania diverses formules:

També han habilitat un enllaç al seu web des del que es poden fer les reclamacions.

La companyia es compromet a estudiar de forma personalitzada cadascuna de les reclamacions en un termini de 10 dies des que es presenta la sol·licitut.

Alguns usuaris també es van queixar que les primeres factures després del confinament contenien el concepte tarifa Covid19. Al comunicat,  Sorea aclareix que es va aplicar una tarifa de Cànon de l’Aigua reduïda al 50% sobre els consums dels mesos d’abril i maig,. L’esmentada tarifa COVID19 no és una taxa addicional, sinó que és una tarifareduïda establerta per l’Agència Catalana de l’Aigua.

Font

Deja una respuesta

Cerrar menú